Na forum społeczności BioWare Chris Priestly zapowiedział dwa nowe moduły rozgrywki, jakie mają dostarczyć nam dodatkowej rozrywki w Mass Effect 3: tryb co-op oraz system Galaxy at War.
Tryb co-op jest przeznaczony dla 4 graczy i pozwala na tworzenie elitarnych sił specjalnych, które będą walczyć o odbicie terenów zajętych przez intruzów z kosmosu. Rozgrywka pozwoli stworzyć postaci należące do jednej ze znanych nam ras, a także wybrać klasę, broń i specjalne moce. Pokonywanie kolejnych etapów trybu co-op będzie miało wpływ na rozgrywkę w trybie dla pojedynczego gracza, zapewniając alternatywny sposób pokonania najeźdzców.
System Galaxy at War pozwoli nam z kolei zasmakować wojny na wielu frontach. Kluczem do pokonania Żniwiarzy jest poziom tzw. Galactic Readiness, który determinuje stan zasobów, z jakich Shepard będzie mógł skorzystać w finałowej bitwie (mowa tutaj m.in. o ludziach, broni, armii, flocie etc.). Zwiększenie Galactic Readiness to kwestia wykonywania misji w trybie dla pojedynczego gracza i/lub trybie co-op. BioWare zapewnia jednak, że zadania wymagające kooperacji są całkowicie opcjonalne i grę można przejść nie poświęcając im nawet minuty.
Na pierwszy rzut oka powyższe dwa systemy wyglądają atrakcyjnie, ale... czy naprawdę są potrzebne w takiej grze jak Mass Effect 3?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!