Kingdoms of Amalur: Reckoning - kolejne szczegóły związane z systemem walki

Premiera Kingdoms of Amalur: Reckoning już za półtora miesiąca, w związku z czym producenci gry ujawniają kolejne detale dotyczące rozgrywki. Najnowszy odcinek Inside Reckoning skupia się na zagadnieniach związanych z systemem walki.

Lead Combat Designer Joe Quadara, Animator Chris Cox i Lead Animator Young Vo opowiadają m.in. o procesie tworzenia animacji na potrzeby walki, czy też implementacji systemu combo. Wszystko to jest oczywiście okraszone sporą dawką świeżego gameplay'u. Całość, ponad osiem minut materiału, można obejrzeć poniżej.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.