Polski wydawca gry Sacred 2: Fallen Angel firma Cenega zapowiedziała że dzięki współpracy twórców gry, studia Ascaron Entertainment oraz firmie Intel, S2:FA.
"Będzie się mógł poszczycić niespotykanym dotąd poziomem optymalizacji przygotowanej z myślą o zagorzałych miłośnikach serii, posiadających komputery przenośne wyposażone w co najmniej 128 MB pamięci graficznej.".
Jest to dobra wiadomość głównie dla posiadaczy notebooków. O całej sprawie wypowiedział się dyrektor zarządzający niemieckiego studia, Heiko Felde:
"Przenośne PC-ty stanowią obecnie ponad 60% całkowitej sprzedaży komputerów. Taki rozwój rynku doprowadził do powstania olbrzymiej niszy, bardzo często lekceważonej przez producentów większości ważniejszych tytułów. W trakcie prac nas Sacred 2 zawsze kierowaliśmy się ideą dostępności dla każdego: zarówno jeśli chodzi o rozgrywkę, efektowność, jak i wymagania sprzętowe. Notebooki i Sacred 2: Fallen Angel to obecnie pojęcia pokrewne, dzięki czemu każdy będzie mógł czerpać pozytywne doznania i satysfakcję z gry w produkcję Ascaron".
Filmik przedstawiający cały wywiad z pracownikami studia Ascaron można pobrać stąd.
Czy to przyszłość nie tylko gier cRPG? Czy oprócz PeCetów, Xbox 360 i PS 3 gry będą równocześnie masowo wydawane na laptopy? Standardowo: pożyjemy, zobaczymy.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!