Świetne wieści dla wszystkich, którzy z utęsknieniem wyczekiwali wydania Creation Kit do TES V: Skyrim oraz uruchomienia usługi Steam Workshop. A to nie wszystkie dobre wiadomości!
Wydanie zestawu narzędzi było tym, na co czekała cała społeczność modderska TES, o wielkości której nie trzeba chyba nikogo informować. Ruszyła też już oficjalna wiki Creation Kit, zaś na BethBlogu pojawiło się pierwsze wideo dotyczące obsługi CK i tworzenia własnych pluginów do gry - można je obejrzeć poniżej.
Nie bez echa przeszło także wdrożenie usługi Steam Workshop, która pozwala w o wiele prostszy i szybszy sposób wybierać interesujące nas fanowskie moduły i instalować je w grze, niż miało to miejsce w poprzednich odsłonach serii The Elder Scrolls. Oczywiście nie znaczy to, że Steam Workshop ma monopol na pluginy - te wciąż można pobierać z alternatywnych źródeł (jak choćby doskonale wszystkim znane Planet Elder Scrolls) i dodawać do gry "ręcznie".
Z kolei posiadaczy high-endowego sprzętu z pewności ucieszy fakt, że Bethesda udostępniła paczkę tekstur o wysokiej rozdzielczości, które mogą znacznie poprawić doznania wizualne w czasie gry w Skyrim. Wszystko oczywiście kosztem zmniejszonej nieco ilości FPS-ów, ale jeśli spełniacie wymagania (Windows Vista/7, 4 GB RAM, karta graficzna z minimum 1 GB VRAM), to dlaczego nie sprawdzić, co fabryka dała? Texture Pack można pobrać stąd.
A na koniec wspomniany wyżej wideo-tutorial, część I, bynajmniej nie ostatnia:
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!