Star Wars: The Old Republic - kolejne informacje na temat systemu "Dziedzictwa" i trybu PvP

Jako że coraz bardziej zbliżamy się do wydania finalnej wersji Update 1.2 do Star Wars: The Old Republic, deweloperzy BioWare'u napisali dwa obszerne artykuły dotyczące najważniejszych usprawniń rozgrywki: systemu  "Dziedzictwa" (Legacy) i trybu PvP.

Pierwszy z tekstów autorstwa starszego projektanta gry Williama Wallace'a skupia się na przybliżeniu systemu "Dziedzictwa" - przeczytamy więc o tym, jakie są jego główne założenia, dlaczego został stworzony oraz jakie profity można czerpać z łączenia swoich postaci w swego rodzaju rodziny. Więcej informacji tutaj

Drugi artykuł, który został napisany przez głównego projektanta PvP Gabe'a Amatangelo, przybliża nam rozgrywkę w trybie PvP i poszczególne konkurencje, a jakich będzie można brać udział, gdy rozpocznie się Pre-Season, tj. wstępna runda walk o tytuł najlepszego gracza PvP. Pełny artykuł można przeczytać tutaj


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.