Wasteland 2 na silniku Unity

Na oficjalnym forum Wasteland 2 pojawiła się informacja o pracy dla "utalentowanych programistów". Wśród wymagań wymieniono umiejętność pracy z silnikiem Unity, na którym będzie opierał się post-apokaliptyczny projekt Briana Fargo.

Unity nie jest silnikiem zbyt znanym - do tej pory był głównie wykorzystywany przez deweloperów tworzących gry przeglądarkowe. Wśród najbardziej znanych tytułów korzystających z Unity można wymienić Battlestar Galactica Online i Dungeon Empires. Trudno więc powiedzieć na chwilę obecną, czego można spodziewać się po grze inXile z technicznego punktu widzenia.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.