Shadowrun Returns: praca w toku

Dłuższa przerwa w aktualizacji bloga Shadowrun Returns wynikała z tego, że Harebrained ciężko pracowało ostatnio nad swoim projektem. Efekty tych wysiłków powinniśmy zobaczyć już niedługo.

W najnowszym artykule Mitch Gitelman opisuje postępy nad warstwą dźwiękową, interfejsem użytkownika oraz rdzeniem gry - systemem klas, atrybutów etc. Szczególną uwagę na ten tekst powinni zwrócić "najszczodrzejsi wspieracze" kampanii na Kickstarterze, bowiem główny projektant gry udziela w nim odpowiedzi na pytanie o odebranie najbardziej kosztownych "nagród" (stworzeni przez graczy NPC, etc.).

Pełną wersję artykułu znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.