Project Eternity: nowe informacji na temat mechaniki

J.E. Sawyer opublikował nową aktualizację bloga Project Eternity. Artykuł w całości skupia się na progresie, jakie Obsidian poczynił w sferze mechaniki gry.

W tekście poruszono cztery aspekty rozgrywki: specyfikę klas pobocznych, częśtotliwość używania umiejętności, współczynniki ataku oraz zależności pomiędzy typami pancerza a typami broni. Materiał okraszono screenem "wykafelkowanego" testowego poziomu gry, co czyni tę aktualizację naprawdę wartą uwagi.

Z tekstem i screenem zapoznacie się tutaj. Jeśli preferujecie materiał audiowizualny, to możecie go obejrzeć ponizej.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.