Znamy pierwsze szczegóły dotyczące Wiedźmina 3

Wraz z oficjalną zapowiedzią Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu w magazynie Game Informer pojawił się obszerny artykuł dotyczący samej gry. Użytkownicy forum NeoGAF postanowili podzielić się swoją świeżo zdobytą wiedzą, czego efektem jest niniejsze podsumowanie.

Oto, czego mamy spodziewać się po nowym Wiedźminie:

  • Świat ok. 30x większy od poprzedniej gry cyklu.
  • Pokonanie całej mapy na końskim grzbiecie ma zajmować ok. 30-40 minut.
  • Brak aktów/rozdziałów.
  • Geralt odzyska pamięć.
  • Gra pojawi się na "najlepszych" konsolach, ale studio nie podaje jakich - prawdopodobnie chodzi o najnowsze next-geny.
  • Dwutorowa fabuła: Geralt będzie z jednej strony zajęty odszukaniem swojej utraconej miłości, zaś z drugiej będzie musiał stawić czoło potencjalnej nilfgaardzkiej inwazji. Wydarzenia związane z wątkiem politycznym będą mieć miejsce m.in. w Novigradzie, na Wyspach Skellige, czy na Ziemi Niczyjej.
  • Dodatkową atrakcję mają stanowić takie aspekty gry, jak crafting, zabijanie potworów na zlecenie, czy też inne zadania poboczne. Niby nic nowego, aczkolwiek wymienione aktywności mają wystapić w niespotykanej dotąd skali.
  • Potwory będzie łatwiej zabijać znając dokładne informacje na ich temat. Wiedzę będzie można zdobywać z ksiażek, od kupców, czy też zwykłych mieszkańców.
  • Znajomość anatomii potworów pozwoli wykorzystywać w walce unikalne ciosy, np. przebicie serca wampira doprowadzi do jego natychmiastowej śmierci.
  • Dużą rolę w walkach znów będą odgrywać eliksiry, petardy itp.
  • Pora dnia będzie wpływać na to, jakie potwory spotkamy w terenie i jak silne one będą.
  • Otoczenie składające się z wielu elementów, które można niszczyć - głównie dzięki znakowi Aard.
  • Znaki uzyskają nowe efekty, np. odpowiednio rozwinięty znak Igni pzowoli uderzyć falą ognia pod kątem 360 stopni.
  • Nowe umiejętności w drzewkach szermierki i alchemii, choć na razie niewiele wiadomo na ich temat.
  • Zmieniona mechanika wykorzystywania mutagenów.
  • Konie będą na pewno używane do przemieszczania się. Nie wiadomo, czy w grze pojawi się możliwość walki konnej - ta jest na razie w fazie testów.
  • Deweloperzy zdają sobie sprawę, ile frustracji wywoływał panel ekwipunku i zamierzają go poważnie zmodyfikować.
  • Znów pojawi się możliwość ulepszania pancerzy i zbroi różnymi materiałami, np. skórami czy łuskami.
  • Każdy pancerz będzie posiadał własny, unikatowy wygląd.
  • Zaimplementowany zostanie nowy system doboru ubrania.
  • Będzie możliwość zmiany fryzury u fryzjera, podobnie jak miało to miejsce w Edycji Rozszerzonej Wiedźmina 2. Nie będzie można natomiast zmienić koloru włosów.

Tyle w dużym skrócie. Kiedy poznamy kolejne szczegóły, z pewnością damy wam znać.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.