Wiedźmin 3: Dziki Gon - podcast i kolejne informacje

Dziennikarze GameInformera wybrała się w ostatnich dniach do Warszawy, by tam, w siedzibie CDPR, zadać deweloperom Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu kilka pytań od fanów. Odpowiedzie znalazły się w specjalnym podcaście, którego podsumowanie prezentujemy w niniejszym newsie.

Oto najważniejsze informacje, jakie udało nam się wyłuskać z trwającego ponad pół godziny "sprawozdania":

  • Filozofia wydawania DLC pozostanie niezmienna: pojedyncze przygody będą udostępniane bezpłatnie.
  • Rozmowy w dalszym ciągu będą dynamiczne; utrzymany zostanie ich "kinowy" charakter.
  • Koń będzie stanowił podstawowe źródło transportu, aczkolwiek do dyspozycji gracza zostanie również oddany system fast travel, podobny do tego ze Skyrim.
  • Brak jakichkolwiek ekranów ładowania gry.
  • Polowanie na potwory jest tworzone ręcznie - nie będzie to mechanika generowana dynamicznie.
  • "Focus mode", który może zostać użyty przy polowaniu na potwory, nie jest jeszcze ukończony. Opcja ta może przypominać system VATS z najnowszych Falloutów (zwolniony czas) lub przybrać nieco bardziej naturalny, dynamiczny charakter.

Brzmi obiecująco. Najbardziej chyba cieszy to, że CDPR nie zamierza obarczać nas opłatami za dodatkowe przygody, co z pewnością przedłuży "żywotność" ostatniej części Trylogii Białego Wilka.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.