Kilka słów o grafice w Shadowrun Returns

Jak już mieliśmy się okazję przekonać na podstawie screenów i gameplayu, w Shadowrun Returns zobaczymy bardzo szczegółową, izometryczną oprawę. Jak ją stworzono? Jakie są jej wady i zalety? O tym wszystkim opowiada w najnowszym dzienniku deweloperskim Mike McCain, szef działu graficznego w Harebrained Schemes.

Bardzo obszerny artykuł, z licznymi renderami w ramach przykładów, znajdziecie tutaj. Świetna lektura dla tych, którzy interesują się grafiką komputerową.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.