Torment: Tides of Numenera: nowe cele kampanii i prawdopodobne opóźnienie

W nowej aktualizacji bloga Torment: Tides of Numenera Kevin Saunders z inXile przedstawia nowe cele kampanii tego projektu na Kickstarterze. Świetne wyniki będą mieć niestety drugą, nieco mniej przyjemną stronę - produkcja gry potrwa najprawdopodobniej nieco dłużej, niż pierwotnie zakładnie.

Najnowszy projekt inXile ma trafić do sprzedaży w grudniu 2014 roku. Saunders zaznaczył jednak, że ilość zebranych środków, a co za tym idzie znaczne powiększenie projektu, zmusi deweloperów do odsunięcia w czasie premiery. Jak długo? Tego na razie nie wiadomo. Informację na ten temat poznamy dopiero po zakończeniu kampanii.

A ta osiągnęła kolejny cel, którym jest włączenie do Castoff's Labirynth tzw. Lacunae - cząstek umysłu, które pozwolą nam dotrzeć do ukrytych zagadek i kryjących się za nimi skarbów. Deweloperzy mają w zanadrzu już kilka kolejnych celów:

  • 3,6 mln - Hall of Lingering Reflections. Będzie to swego rodzaju muzeum przechowujące informacje na temat świata gry (m. in. przeciwników i strategii walki z nimi), jak również kolejna lokacja, która otworzy przed nami drzwi do innych wymiarów czy sfer kieszeniowych.
  • 3,75 mln - większa "głębia" kompanów, w tym osobiste zadania dla każdego z nich. Co więcej, w  Castoff's Labirynth pojawi się alternatywne przejście do "innego" miejsca gdzieś w Dziewiątym Świecie. Ale gdzie? Tego na razie się nie dowiemy.
  • 4 mln - zwiększenie liczby Nurtów (Tides) oraz Dziedzictw (Legacies). 16 Dziedzictw (zamiast obecnych 11) jeszcze bardziej zdywersyfikuje rozgrywkę i pozwoli lepiej dostosować ją do stylu gracza. Osiągnięcie tego celu powiększy także świat gry o omawiane wcześniej, położone na pustyni podwodne miasto Oasis of M'ra Jolios, jak również zwiększy ilość muzyki, jaką Mark Morgan stworzy na potrzeby gry.
  • 4,25 mln - większy świat, więcej Bohaterów Niezależnych, więcej przeciwników, dłuższa fabuła. Do tego o wiele obszerniejszy dziennik, niż możnaby się spodziewać (m. in. zawierających sylwetki różnych miejsc i potworów zamieszkujących je), a także swego rodzaju system craftingu. "Swego rodzaju", bowiem opierający się na rozwiązywaniu zagadek, a nie łączeniu przedmiotów...
  • 4,5 mln - nowe niuanse zwiększające kompleksowość mechaniki gry - i to takie, których jeszcze nie omówiono. W dodatku "twierdza" gracza, która będzie pełnić rolę bezpiecznego schronienia - nie należy jednak spodziewać się klasycznego budynku, a raczej czegoś bardziej wysublimowanego, jak np, sfera kieszeniowa.
 

A to bynajmniej nie wszystko. Pamiętacie zaprezentowany ostatnio pierwszy screen z gry? Deweloperzy zaprezentowali na jego podstawie szybki test oświetlenia, dodając do scenerii trójwymiarowego bohatera. Efekt jest bardzo dobry. Zobaczcie sami i oceńcie:

Artykuł w oryginalnej formie znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.