Kampania Torment: Tides of Numenera pokonała pułap 3,5 mln dolarów, a to oznacza, że to zespołu producentów gry dołączy projektant oryginalnego Tormenta - Chris Avellone!
Planescape: Torment był bez wątpienia jednym z najważniejszych dzieł Avellone'a w kariere. W nowej odsłonie gry designer Obsidianu zajmie się m.in. stworzeniem jednego z dostępnych towarzyszy. O tym. jak cenny jest to nabytek, niech świadczy reakcja kierownika projektu, Colina McComba:
Spełniono także inne cele; osiągnięto 10 tys. polubień na Facebooku, zaś liczba wspierających projekt przekroczyła 63 tys. Oznacza to, że Castoff's Labirynth doczeka się przynajmniej 8 fathomów.
Deweloperzy udostępnili również kolejne informacje na temat pierwszego ujawnionego miasta w grze - Sagus Cliffs. Opis został okraszony kolejnym screenem, który można obejrzeć tutaj. Prezentuje się znakomicie.
Koniecznie należy wspomnieć o nowym wideo, którego bohaterem jest Tony Evans. W trakcie nagrania projektant inXile opowiada szczegółowo o systemie walki, włączając w to niuanse związane z wciąż niedokonanym wyborem pomiędzy systemem turowym, systemem w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą oraz systemem hybrydowym. Film można obejrzeć poniżej.
A gdyby ktoś nie byl na bieżąco z aktualizacjami, to inXile udostępniło Vision Document przedstawiający w pigułce wszystkie udostepnione już informacje. Lektura warta polecenia! Materiał jest dostępny tutaj.
Tyle w wielkim skrócie. Szczegóły znajdziecie w oryginalnym artykule, z którym zapoznacie się pod tym adresem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!