Divinity: Grzech pierworodny i "dziury" w rozgrywce

Jednym z największych problemów gier sandboksowych jest to, że wskutek nieuwagi projektantów gracz może czasami w łatwy sposób wykorzystać "dziury" w systemach gry. Jedną z wciąż obecnych w Divinity: Grzechu pierworodnym przedstawił właśnie szef projektu, Sven Vincke.

Krótki filmik przedstawia, jak jedna z postaci gracza w dość nietuzinkowy sposób dostaje niepostrzeżenie się do magazynu miejskich koszar. Opis może nie brzmi specjalnie ciekawe, ale wideo ogląda się świetnie, dlatego polecam rzucić okiem. Materiał obejrzycie poniżej.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.