Kampania Bloom: Memories zakończona niepowodzeniem

Kickstarterowa kampania Bloom: Memories potrzebowała osiągnąć pułap 50 tys. dolarów, by zakończyć się sukcesem. Licznik niestety zatrzymał się na 34,7 tys. Mimo to, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, deweloperzy ze Studio Fawn nie zamierzają porzucić projektu.

Jak czytamy w najnowszej aktualizacji, niepowodzenie na Kickstarterze jedynie spowolni prace nad Bloom: Memories. W ciągu kilku kolejnych miesięcy zespół Studio Fawn będzie pracował nad przygorowaniem dema gry, a kiedy to zostanie ukończone, deweloperzy raz jeszcze spróbują swoich sił na platformie crowdfundingowej.

W międzyczasie deweloperzy proszą o bieżące dotacje przez PayPal, które pozwolą na sprawne kontynuowanie prac nad grą. Wpłaty te zostaną uwzględnione przy okazji następnej kampanii na Kickstarterze. Wielu "wspierajacych" grę już zadeklarowało chęć takiej dotacji.

 

Można wskazać wiele powodów, dla których kampania Bloom: Memories zakończyła się niepowodzeniem. Od małego postępu nad grą, przez rzadkie aktualizacja, ąż po konieczność konkurowania w tym samym czasie z kampaniami Torment: Tides of Numenera inXile, Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues Richarda Garriotta, czy Divinity: Grzechu pierworodnego Larian Studios. Grunt, by deweloperzy ze Studio Fawn wyciągnęłi odpowiednie wnioski i powrócili silniejsi, bowiem ich projekt zdecydowanie zasługuje na zrealizowanie.

Najnowszą aktualizacje projektu Bloom: Memories w oryginalnej formie przeczytacie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.