Świeże informacje o produkcji Torment: Tides of Numenera

Do sieci trafiło właśnie nowe wideo, na którym Adam Heine z inXile odpowiada na pytania fanów dotyczące Torment: Tides of Numenera. Poruszane zagadnienia dotyczą adaptacji "papierowego" systemu Numenery na potrzeby gry oraz pomysłów na system rozwoju postaci.

Heine wyjaśnia, że wiele cech systemu jest trudne do zaadaptowania, bowiem wymaga obecności GM. W kwestii przeniesienia zasad "papierowej" Numenery do Tormenta nie podjęto jeszcze wiele decyzji. Jedną z kluczowych jest właśnie awansowanie postaci. System przewiduje jedynie 6 poziomów, jednak na każdy z nich składają się 4 aspekty (umiejętności, cechy etc.), co daje tak naprawdę 24 poziomy postaci. Heine zaznacza przy tym, że ilość ta może zostać jeszcze zwiększona na potrzeby gry.

Co więcej, punkty doświadczenia będzie można również przeznaczać na foci - specjalne zdolności, które wyróżniają gracza na tle innych postaci (np. rozmawianie ze zwierzętami). Foci są zależne od Dziedzictwa (oryg. Legacy) postaci, które kształtuje się na podstawie podejmowanych przez gracza decyzji. Inwestowanie punktów w różne foci ma znacznie wzbogacić rozgrywkę i zapewnić poczucie faktycznego rozwoju bohatera.

 

Oddajmy głos prowadzącemu:


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.