Podsumowanie kampanii Divinity: Grzechu pierworodnego. Wszystkie cele spełnione!

Wczoraj zakończyła się Kickstarterowa kampania Divinity: Grzechu pierworodnego. Ostatnie godziny projektu to bardzo intensywny przypływ środków, który pozwolił na sfinalizowanie wszystkich celów - nawet tego milionowego!

Warto przypomnieć, że Larian Studios oczekiwało jedynie 400 tys. dolarów. Zamiast tego uzyskało okrągły milion, dzięki czemu udało się spełnić także ostatni cel - wprowadzenie do "kalendarza NPC-ów" cyklu dnia i nocy. Dzięki temu bohaterowie niezależni będą się ukrywać przed deszczem, a także wracać do swoich domów na noc. O tym, dlaczego jest to istotne, opowiadają deweloperzy z belgijskiego studia w ostatnim filmie promującym kampanię:

 

Sukces Larian Studios z pewnością cieszy wszystkich miłośników RPG, nawet pomimo tego, że spełnienie wszystkich celów zapewne wydłuży czas produkcji gry. Miejmy nadzieję, że kolejna odsłona Divinity będzie godna zaufania, jakim obdarzyli studio fani. 

Na koniec obszerne wideo prezentujące w skrócie przebieg całej kampanii. Miłego oglądania.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.