Project Eternity: bliższe informacje o klasie mnicha

Mnich był od zawsze dość nietypową postacią w grach cRPG. W Project Eternity postaci o tej profesji również będą się wyróżniać z tłumu, choć zastosowana wobec nich mechanika jest znacznie inna od tej, którą znamy z gier opartych na zasadach AD&D.

Otóż w Project Eternity mnisi nie będą posiadali restrykcji co do ubioru i broni - nic nie stoi na przeszkodzie, by stworzyć postać o tej profesji wyposażoną w ciężką zbroję i długi miecz. Rzecz w tym, że nie warto, a to za sprawą tzw. Ran (oryg. Wounds).

Obrażenia, które otrzymuje mnich dzielą się na klasyczną wartość ujemną Punktów Życia i dość nietypowe, wspomniane wyżej Rany. Te ostatnie również świadczą o obrażeniach bohatera, jednak są czasowo "zawieszone", co odwleka śmierć mnicha. Rzecz w tym, że Rany te można zlikwidować poprzez wykorzystanie ich na specjalne, zabójcze moce mnicha. Oznacza to, że im większe obrażenia otrzymuje mnich, tym potężniejszy może się stać.

 

Ilość obrażeń przechodzących na Rany będzie można regulować, dzięki czemu możliwe stanie się np. kumulowanie dużej ilości Ran na początku walki i uruchomienie najpotężniejszych (i zużywających najwięcej pkt Ran) mocy klasowych pod koniec starcia. A to tylko jedno z wielu zastosowań taktycznych dla specjalnych umiejętności mnicha.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie w oryginalnym artykule Tima Caina. Warto również rzucić okiem na stworzone przez Kaza Arugę szkice koncepcyjne strojów postaci pochodzących z różnych stron świata Project Eternity. Na tym obrazie zobaczycie tradycyjne odzienia mieszkańców Dyrwoodu, Republik Vailian, Imperium Aedyr i Doliny Ixamitl.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.