Torment: Tides of Numenera będzie miał o wiele lepszą walkę, niż jego poprzednik

System walki był zdecydowanie najsłabszym elementem Planescape: Torment. Deweloperzy Torment: Tides of Numenera wiedzą o tym i poświęcają temu zagadnieniu szczególną uwagę, o czym w ostatnim wywiadzie zapewnił jeden z "ojców" projektu - Colin McComb.

 

W najlepszym wypadku [walka] była męczarnią w PST - powiedział pracownik inXile w rozmowie z GameFront. Biorąc pod uwagę, że bazujemy na regułach Numenery i mamy możliwość stworzenia czegoś specyficznego dla gry cRPG, spodziewam się, że będziemy mieć o wiele bardziej atrakcyjny system walki - obiecał McComb.

Duży wpływ na system walki będzie mieć oczywiście kreacja postaci, za którą w Torment: Tides of Numenera będzie odpowiadać szereg cech i atrybutów.

Zobaczycie je, choć nie w typowej dla AD&D kombinacji Siła, Zręczność itd. Z poziomu rdzenia systemu Numenery skupiamy się na trzech cechach: Mocy, Szybkości oraz Intelekcie. Mamy również Typ  (klasę postaci, do wyboru przypominający wojownika glaive, łotrzyk, a także przypominający czarodzieja nano), Opisywacz (bystry, szybki, zwinny, twardy) oraz Ognisko - specjalną zdolność, która wyrożnia postać spośród szarych mieszkańców świata. Dodatkowo, będziemy mieli również umiejętności i inne zdolności (np. systemy Nurtów i Dziedzictwa) - kontynuował McComb.

Mechanizmom rządzącym Torment: Tides of Numenera nie można odmówić kompleksowości. Oby tylko zadziałały w praktyce.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.