O wszystkim i o niczym, czyli nowy artykuł dotyczący Torment: Tides of Numenera

Od ostatniej aktualizacji projektu Torment: Tides of Numenera minęło już trochę czasu. Deweloperzy z inXile nie próżnowali, czego efektem jest nowy artykuł dotyczący tworzenia gry. Nie należy się jednak spodziewać wielu nowych informacji.

Kwestia systemu walki (turowy lub w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą) pozostaje nierozstrzygnięty. Producenci skupiają się na razie na innych aspektach gry (m. in. dialogi), zaś do wspomnianego wcześniej problemu powrócą za kilka miesięcy. Wówczas osoby, które wsparły projekt pieniężne, otrzymają dostęp do specjalnego forum i ankiety, w których będą mogli opowiedzieć się za jedną z opcji. Może to mieć wpływ na ostateczną decyzję inXile w kwestii wyboru najodpowiedniejszego dla gry systemu.

Colin McComb w tym czasie skupia się na fabule. Krótki, około 5-stronnicowy zarys historii rozrósł się do 25 stronnic, co zmusiło scenarzystę do większej dyscypliny pracy i podziału dokumentu na mniejsze elementy. Aktualnie McComb prowadzi ożywione rozmowy z innymi scenarzystami, dzięki czemu fabuła ma być spójna i satysfakcjonująca. Pomóc w tym może również nowy nabytek inXile, pisarka Natalie Whipple. Debiutująca pisarka SF jest na razie aninomowa na polskim rynku, ale praca nad nowym Tormentem może ten stan nieco zmienić.

 

Tymczasem Adam Heine skupia się na tworzeniu testowych lokacji oraz ich nazewnictwa, które będzie się różnić w zależności od wielkości i charakterystyki miejsca. Heine opisuje w artykule trzy z nich: zones, meres i modules. Na konkretne przykłady którejkolwiek z tych lokacji przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.

Heine zaznaczył również, że powoli zaczynają się formować koncepcje opowiadań związanych ze światem Numenery. Na razie trwają rozmowy dotyczące tego, by teksty wiązały się ściśle ze światem i uzupełniały pewne poboczne wątki historii. Do ich ukończenia potrzeba będzie jednak jeszcze co najmniej kilku miesięcy.

Deweloperzy przypominają również, że własne pomysły dotyczące designu można wciąż postować na Tormentowym UserVoice. Pracownicy inXile codziennie je czytają i dyskutują o nich. Możliwe, że dobre fanowskie pomysły pojawią się w finalnej wersji gry.

Na koniec warto wspomnieć o nowej, świetnej tapecie, którą można pobrać z oficjalnej strony gry. Jeśli zaś interesują was detale związane z produkcją nowego Tormenta, koniecznie zapoznajcie się z pełnym artykułem, dostępnym pod tym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.