Project Eternity: pierwszy szkic koncepcyjny podziemi

Prokect Eternity weszło właśnie w fazę, którą deweloperzy Obsidianu nazywają "Pionowym przekrojem". Łączy się to z kilkoma ciekawymi informacji, a także pierwszym szkicem koncepcyjnym podziemnej części świata!

"Pionowy przekrój" to fragment gry, który ma pozwolić producentom przygotować wszystkie funkcjonalności, co umożliwi designerom rozbudowę świata. Obecnie na ten fragment składa się 11 map, w tym wioska i podziemia z Protytypu nr 2 oraz z podziemia z przyległymi dzikimi terenami z fazy Prototypu nr 1. Aktualnym celem prac jest stworzenie większości narzędzi do budowania świata i sprawienie, że gra stanie się grywalna dla postaci wszystkich klas do poziomu 5.

Ponadto trwają prace nad zaklęciami i zdolnościami. Obecnie na potrzeby gry stworzono już 51 czarów i 54 umiejętności - wszystkie działające, choć wciąż w fazie alfa. Trwają również prace nad nową wersją interfejsu użytkownika, który ma być nieco bardziej "kompaktowy".

 

Na koniec koniecznie rzućcie okiem na wspomniany we wstępie szkic lokacji. Obraz wygląda bardzo podobnie do tych, które oglądaliśmy w starych grach na Infinity Engine - czyli znakomicie. Osobiście czekam na więcej.

A pełny tekst najnowszej aktualizacji projektu znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.