CDPR stworzył mod zmieniający system walki w Wiedźminie 2

Choć deweloperzy z CD Projekt RED ostro pracują nad najnowszą odsłoną przygód o Geralcie z Rivii, to jednak nie zapomnieli całkiem o Wiedźminie 2: Zabójcach Królów. Designer studia. Andrzej Kwiatkowski, stworzył bowiem moda, który wprowadza wiele zmian do systemu walki.

Nie wiadomo, kiedy moduł zostanie wydany. Wiemy natomiast, że będzie całkowicie darmowy, zaś jego wyniesie wyniesie aż 8 GB.

Oto lista najważniejszych zmian:

  • Ogólnym celem wydania moda jest ulepszenie reagowania i mobilności Geralta. 
  • Geralt może parować ataki zarówno podczas chodzenia, jak i biegania (nowe animacje).
  • Geralt szybciej reaguje na naciśnięcie przycisku.
  • Aktywny blok został zastąpiany przez aktywny Quen.
  • Podczas ciężkich bitew Geralt stosuje piruety i uniki (nowe animacje).
  • Poziomy trudności zostały przebalansowane.
  • Geralt nie "odbija się" odmiecza przeciwnika, kiedy jego ataki są parowane, co pozwala na szybkie ponowienie sekwencji ataku.
  • Przeciwnicy mogą eksplodować po użyciu konkretnych ataków, jak było to pokazane w intrze do Edycji Rozszerzonej Wiedźmina 2. Takim atakiem jest np. znak Igni.
  • Eliksiry będą mieć negatywny wpływ na Geralta.

Zdaje się więc, że zmiany idą w duchu systemu, który CDPR przygotowuje na potrzeby Wiedźmina 3. Trzeba przyznać, że deweloperzy z CDPR chyba nigdy nie przestaną nas pozytywnie zaskakiwać. I bardzo dobrze.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.