Wiedźmin 2: mod poprawiający walkę zostanie wydany 20 czerwca

Dwa dni temu informowaliśmy o modzie stworzonym przez Andrzeja Kwiatkowskiego z CDPR, który znacznie poprawia system walki w Wiedźminie 2: Zabójcach królów. Plugin doczekał się właśnie oficjalnej daty wydania: 20 czerwca. Autor ujawnił również szereg daleko idących zmian...

Oto lista najważniejszych poprawek przytoczonych przez Kwiatkowskiego vel Flasha:

  • Reaktywność Geralta zwiększona do 80% na animację.
  • Reaktywność NPC-ów zwiększona do 50% na animację.
  • Geralt będzie mógł blokować ciosy podczas poruszania się - dodano nowe animacje. Statyczna pozycja obronna nie będzie już wymagana do parowania ataków.
  • Geralt automatycznie będzie parował ciosy przeciwników i odbijał nadlatujące strzały. Nie znaczy to jednak, że stanie się niezwyciężony. Szansa na sparowania ataku nie wynosi 100% i nie będzie stała - jej wartość będzie zależna od ilośći zablokowanych ciosów w krótkim odstępie czasu oraz od miejsca, w które spróbuje trafić przeciwnik.
  • Geralt oraz jego przeciwnicy nie będą już "odbijać sie" podczas parowania. Pozwala to na kontynuowanie ataku.
  • Podczas używania pozycji obronnej Geralt będzie teraz korzystał z aktywnej tarczy Quen.
  • Zmniejszeniu uległa rola przewrotów w czasie walki.

Pełna lista zmian jest dosyć długa i można ją znaleźć na oficjalnym forum CDPR. Wygląda na to, że mod Flasha nie wszystkim przypadnie do gustu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.