Wiedźmin 3 bez ekranów ładowania

Ekrany ładowania serii Wiedźmin zasłynęły pięknymi szkicami koncepcyjnymi. Jednakże, niektórzy byli zmuszeni je oglądać tak często, że było to powodem ciężkich frustracji. Podobnych przeżyć nie dostarczy nam Wiedźmin 3: Dziki Gon. Powód jest prosty: gra nie będzie korzystać z ekranów ładowania.

 

Dzięki nowej technologii zawartej w REDEngine3, byliśmy w stanie stworzyć świat, który podczas podróży nie wyświetla ekranów ładowania - powiedział w wywiadzie dla Only SP projektant rozgrywki, Marek Ziemak.

W czasie prezentacji na E3 demo gry czasami "przycinało". W finalnej wersji Wiedźmina 3 nie powinno się to jednak powtórzyć.

Tak, zdecydowanie. Nie zdążyliśmy wszystkiego w pełni zoptymizować. W dużej mierze prace wciąż trwają; wiele elementów, takich jak streaming, jest w trakcie tworzenia - uspokajał pracownik CDPR.

Pełną treść wywiadu, który w dość ogólny sposób porusza również kwestie Dzikiego Gonu i 36 końcowych "stanów gry", znajdziecie pod tym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.