Chris Avellone, weteran branży i aktualny designer Obsidianu, napisał długi artykuł o tworzeniu towarzyszy w Project Eternity. W grze będziemy mogli dołączyć kilku spośród 8 niezależnych kompanów.
Towarzysze w Project Eternity będą posiadać własne przekonania - polityczne i religijne, własne cele i motywacje. Każdego z potencjalnych kompanów poznamy przed przejściem ok. połowy gry. Dzięki temu ma nie dojść do sytuacji, że któryś z bohaterów jest pomijany, bowiem gracz zdążył już nawiązać silne relacje z innymi członkami drużynami. Nie zmienia to faktu, że powiększenie drużyny o bohaterów niezależnych będzie całkowicie opcjonalne; nic nie stoi na przeszkodzie, by przejść całą grę solo lub przy pomocy własnoręcznie stworzonej drużyny.
Ważną rolę będzie odgrywać interakcja z innymi bohaterami oraz resztą otoczeniami. Postaci o tej samej profesji, a nawet wyznaniu będą mogły się wzajemnie uzupełniać, czy też prowadzić interesujące dysputy o charakterze filozoficznym, teologicznym etc. Bohaterowie niezależni odegrają również ważne role w niektórych lokacjach. Za wrzozec interakcji z otoczeniem wzięto bowiem Neverwinter Nights 2: Maskę Zdrajcy, gdzie nie brakowało istotnych fabularnie interakcji w pewnych miejscach i z tylko z pewnymi towarzyszami u boku.
Avellone opowiada również o samym procesie tworzenia bohatera, m.in. dlaczego warto znać klasę postaci i jej umiejętności przed stworzeniem jej osobistej historii. Więcej tego typu smaczków można znaleźć w samyn artykule, który jest dostępny tutaj.
Na koniec coś dla miłośników Arcanum: Avellone pokonał bowiem kolejny etap dzieła Troiki. Stosowny film zamieszczam poniżej.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!