TES Online: Sage obiecuje częste aktualizacje po premierze gry

Częste aktualizacje znamionują przyciągają graczy do gier MMO? Tak przynajmniej sądzi Paul Sage, kierownik projektu znanego jako TES Online. Po premierze gry powinniśmy się spodziewać wielu nowych materiałów, o czym Sage zapewnił w ostatnim wywiadzie udzielonym Shacknews.

 

Obserwujemy sytuację na rynku, aczkolwiek osobiście jestem wielkiem orędownikiem zapewnienia, że po premierze zachowamy wysoką częśtotliwość wydawania [dodatków]. Dużą część naszych planów stanowi przyszłość gry. Zawsze chcieliśmy sprawić, żeby zaraz za rogiem było coś nowego [do odkrycia]. Nasz plan zakłada wypuszczanie nowych aktualizacji w bardzo regularnych odstępach czasu. Chcemy mieć pewność, że gracze są wewnątrz gry i mogą doświadczać wielu nowych rzeczy. Będziemy mieć mnóstwo aktualizacji, choć wiem, że gracze potrafią przeżuć dodatki niesamowicie szybko, dlatego chcemy mieć pewność, że otrzymają oni niekończący się strumień atrakcji - powiedział Sage. 

Swoje wnioski deweloper opiera na pracy nad Ultima Online. Według niego główna oś fabularna gry będzie stanowić jedynie początek kolejnych historii.

Wspominaliśmy już o Molag Balu kradnącym waszą duszę na początku gry, ale to tylko punkt zaczepienia. Po wydaniu The Elder Scrolls Online zakończycie główny wątek fabularny, który zaprowadzi was do jeszcze większej historii - dodał Sage.

Interesujące... Czy częste aktualizacje nie będą bowiem oznaczać, że nowe dodatki nie będą stały na dostatecznie wysokim poziomie? Czy nie lepiej aktualizować content rzadziej, a materiałami o wyższej jakości? Jakie są wasze odczucia?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.