Colantonio: w Dishonored pozostało wiele historii do opowiedzenia

Od dłuższego czasu wiadomo, że Bethsoft traktuje Dishonored jako serię składającą się z kilku tytułów. Podobnie uważa Raphael Colantonio, jeden z ojców gry o przygodach Corvo, który w interesującym wywiadzie dla Rock, Paper, Shotgun poruszył m.in. kwestię przyszłości cyklu.

 

RPS: Zamierzacie od razu rozpocząć produkcję kolejnego Dishonored?

Colantonio: Nie mogę teraz dokładnie powiedzieć, nad czym pracujemy, ale mogę powiedzieć, że będzie to z pewnością podobny typ gry. Wybory, wiele celów, rozgałęziające się ścieżki i tego typu rzeczy. To są nasze podstawowe wartości i pozostaniemy przy nich.

RPS: Czy są jakieś konkretne miejsca, które chciałbyś odwiedzić w kolejnej grze? A może nawet okresy czasu? Chcę powiedzieć, że uwielbiałem czytać książki w Dishonored. Czy są w lore jakieś tematy, o których pomyślałeś "Zaraz, dlaczego nie zrobimy o tym gry?" 

Colantonio: Tak, właśnie w ten sposób od samego początku projektowaliśmy Dishonored. Lore jest właściwie o wiele większe od samej gry. Jest kilka miejsc, które chcielibyśmy pokazać mając ku temu okazję. Z pewnością położone wokoło wyspy, ale również duże kontynenty. Wszystko jest możliwe.

Cały wywiad przeczytacie tutaj. A czy wy macie jakieś miejsca, które szczególnie chcielibyście odwiedzić w nowym Dishonored?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.