Diablo III: Reaper of Souls: kompletna losowość podziemi, przeciwników i ekwipunku

Podczas gamescomu Game Informer rozmawiał z Christianem Lichterem i Joshem Mosqueirą z Blizzarda na temat dodatku do Diablo III zatytułowanego Reaper of Souls. Sadząc z przebiegu wywiadu należy spodziewać się zupełnie nowego podejścia do rozgrywki.

Mosqueira i Lichter obiecali bowiem znacznie większą losowość przemierzanych lokacji, napotykanych potworów i wypadających z nich łupów. Jeśli chodzi o te ostatnie, to w Reaper of Souls prawdziwe rarytasy będą trafiać się o wiele rzadziej, ale będą też warte zachodu - celem deweloperów jest bowiem zbudowanie przeświadczenia, że najlepsze przedmioty można uzyskać w ogniu walki, a nie w Domu Aukcyjnym. Oczywiście nie oznacza to, że ten ostatni zniknie, choć wciąż jest solą w oku dla wielu miłośników serii Diablo...

Pełny, trwający blisko 5 minuty wywiad możecie obejrzeć poniżej.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.