Project Eternity: znamy główne założenia mechaniki twierdzy

Twierdza gracza była jednym z ostatnich i zarazem najdroższych celów, jakie udało się osiągnąć podczas Kickstarterowej kampanii Project Eternity. Tim Cain, projektant gry, postanowił podzielić garścią informacji na temat mechaniki tego aspektu gry.

Na wstępie warto zaznaczyć, że możliwość zdobycia twierdzy otrzymamy stosunkowo wcześnie, bo jeszcze w Akcie I. Od tego momentu warownia stanie się wizytówka gracza i tylko od niego będzie zależało, jak mocno ją zabezpieczy i jak bardzo rozbudiuje. Wiązać się z tym będą liczne bonusy, takie jak trening umiejętności w czasie odpoczynku, możliwość wysyłania "bezczynnych" kompanów na osobne przygody, przyjmowanie gości oferujących swoje usługi lub towary, czy też... Powiększanie skarbca poprzez zbieranie podatków z okolicznych ziem!

Posiadanie twierdzy będzie również wymagała pewnego zainteresowania. Jeśli gracz nie zabawi swoich gości, ci odejdą, razem ze swoimi usługami. Jeśli poskąpi się funduszy na obronę, warownia może zostać zdobyta i splądrowana. Nawet transport podatków może być zagrożony, co uszczupli nie tylko dochody, ale również prestiż. Jednakże najciekawiej brzmiącą opcją jest możliwość wybudowania więzienia i przetrzymywania w nim pokonanych w walce postaci. Może bowiem okazać się, że twój wróg będzie o wiele więcej wart w niewoli, niż gdyby był martwy. Brzmi świetnie, tym bardziej, że niedostatecznie strzeżony więzień może z powodzeniem uciec!

 

O wszystkich wydarzeniach dziejących się w twierdzy, takich jak wizyty różnych osobistości czy oblężenia, gracz będzie na bieżąco informowany. Zazwyczaj wraz z wiadomością otrzyma czas, w czasie którego powinien stawić się w swoich włościach, jeśli zamierza osobiście wpłynąć na przebieg spotkania handlowego lub bitwy. Trudno sie spodziewać, by pozostawieni na miejscu słudzy mogli samodzielnie sprostać każdemu zadaniu.

Tyle w telegraficznym skrócie. Zachęcam do zapoznania się z pełnym artykułem Tima Caina, który można przeczytać tutaj. Na jego podstawie można sądzić, że twierdze w Project Eternity wprowadzą opcję posiadania własnej, growej posiadłości na zupełnie nowy poziom interakcji.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.