XCOM: Enemy Within zbyt duże, by być konsolowym DLC

Wielu graczy zastanawia się, dlaczego XCOM: Enemy Within zostało zapowiedziane jako pełnoprawny dodatek na konsole, chociaż posiadacze PC-tów i Mac-ów będą mogli kupić je jako DLC. Powód może być prozaiczny: rozszerzone materiały są zwyczajnie zbyt duże, aby stanowić DLC dla konsol.

 

Dla dodatku w wersji PC to było proste. Ale jeśli chodzi o konsole, [XCOM: Enemy Within] było zbyt duże. Skoro chcieliśmy dostarczyć tę samą zawartość graczom konsolowym, musieliśmy to zrobić jako osobny dodatek na płycie. Nie mogliśmy tego zwyczajnie zpatchować - powiedział starszy producent gry, Garth DeAngelis.

Jak więc widać, czasami wytłumaczenie decyzji deweloperów jest o wiele prostsze, niż mogłoby się to wydawać.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.