Grim Dawn: Build 12 gotowy, kilka słów o nowej mechanice

Deweloperzy z Crate robią wszystko, co możliwe, by nadgonić opóźnienia w produkcji Grim Dawn. Właśnie udało im się wydać Build 12, co powinno ucieszyć wszystkich, którzy już kupili grę. Co więcej, ujawniono pierwsze informacje na temat nowej mechaniki...

Wersja oznaczona dwunastką wprowadza duże zmiany w mechaniźmie wyszukiwania ścieżek, co jest o tyle ważne, że jego poprzednia odsłona powodowała problemy z wydajnością wśród wielu testujących graczy. Opracowano zupełnie od nowa również system animacji. Zmian jest więcej - najlepiej doświadczyć ich na "własnej skórze".

Kolejna dobra wiadomość jest taka, że Crate planuje rozpocząć beta-testy Grim Dawn jeszcze w tym roku. Może to nastąpić już w październiku, kiedy to wydana zostanie nowa specjalizacja klasowa - Nightblade. Jednakże, nie jest to jeszcze informacja na 100% pewna.

Na koniec warto wspomnieć o poście Zantaia, który na oficjalnym forum gry opisał mechanikę... naprawiania mostów! Dzięki zebraniu odpowiednich surowców i wykorzystaniu ich w celu naprawy przeprawy, gracz będzie mógł dostać się do zupełnie nowych terenów lub skrócić swoją podróż do celu wyprawy. Więcej informacji na ten temat, w tym screeny, znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.