M&MX: porównywanie przedmiotów w pierwszym oficjalnym patchu, kilka słów o kształtowaniu lore

Deweloperzy z Limbic opublikowali wyniki sondy, w której można było wybrać funkcjonalność, która zostanie dodana do wczesnej wersji Might & Magic X: Legacy w pierwszym oficjalnym patchu. Sponad połową głosów zwyciężyła opcja porównywania przedmiotów.

Za możliwością zestawiania ze sobą zawartości ekwipunku optowało 55% głosujących. 30% wolało, żeby łatka dodała do gry możliwość robienia notatek na mapie. Tylko 5% stwierdziło, że najważniejszym aspektem jest tryb "retro", czyli opcjonalne rozpikselowanie grafiki (ujmując rzecz bardzo skrótowo). Za najbardziej kuriozalną mechaniką, która miałaby polegać na możliwości zamiany występujących w grze pająków na inne potwory, głosowało zaledwie 1%. Przy okazji Limbic zapowiedziało, że nowy patch umożliwi grę nowymi klasami. Jakimi? Tego niestety już nie podano.

Warto jednak zaznaczyć, że choć zwycięska opcja zostanie dołączona do gry wraz z pierwszym patchem, druga w kolejności, a więc notatki na mapie, powinna być głównym elementem kolejnej łaty. Pełne podsumowanie sondy znajduje się pod tym adresem.

To wciąż nie wszystko. W kolejnym artykule na deweloperskim blogu przybliżono pracę Reference Team, czyli specjalnego zespołu, który czuwa nad tym, by lore w grach spod znaku Might & Magic było spójne i logiczne. O swojej pracy i współpracy ze studiem Limbic opowiedział szef teamu, Erwan Le Breton. Artykuł znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.