Jak do tej pory zdecydowana większość gier fundowanych na Kickstarterze nie została wydana w przewidywanym terminie. Nie inaczej będzie w przypadku Divinity: Grzechu pierworodnego, które zamiast w listopadzie b.r., ukaże się dopiero w lutym 2014 r.
Taką decyzję Larian Studios tłumaczy tym, że osiągnięcie podczas Kickstarterowej kampanii dodatkowych celów zmusiło producentów do przeobrażenia wielu systemów gry, a także znacznego powiększenia jej samej. Jako przykład służy tutaj dodanie cyklu dnia/nocy. Ta dodatkowa mechanika wielokrotnie zwiększyła ilość pracy programistów studia, ale nie tylko ich, bowiem każdy NPC musi teraz mieć miejsce do spania, a to oznacza znaczny rozrost świata gry. Przykładowo, pierwsza znana wioska rozrosła się do rozmiarów miasta.
Nowych funkcjonalności jest oczywiście więcej i właśnie dlatego Larian zdecydował się nie wydawać produktu niepełnego, lecz przesunąć premierę na luty. Więćej na ten temat mówią na poniższym filmie sami deweloperzy.
Na Divinity: Grzech pierworodny poczekamy więc trochę więcej, niż pierwotnie zakładaliśmy. Miejmy nadzieję, że będzie warto.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!