Sui Generis: statystyki i SI w walce

W najnowszej aktualizacji projektu Sui Generis deweloperzy z Bare Mettle informują, że są już o krok od nagrania nowego filmu promującego ich grę. Ostatnie dwie rzeczy wymagające poprawek to statystyki oraz Sztuczna Inteligencja w czasie walk.

W artykule możemy wyczytać wiele interesujących informacji na temat rozgrywki. Warto nadmienić, że toczenie bojów różnymi typami broni będzie wyglądało zupełnie inaczej, a to, m.in. z uwagi na ich wagę oraz specyfikę zadawania ciosów. Wrogowie natomiast mają zachowywać się równie inteligentnie co gracz. Najwięcej problemów zdają się sprawiać walki grupowe i w ciasnych pomieszczeniach - w Sui Generis nie będzie bowiem miejsca na przypadkowe "zahaczenie" swojego sprzymierzeńca cepem lub uderzenie bronią drzewcową w ścianę. Tak proste błędy nie powinny się zdarzać ani graczowi (jeśli nie chce szybko zginąć), a już na pewno nie jego przeciwnikom.

Cały artykuł jest dostępny tutaj. Polecam jego lekturę, bowiem osładza nieco czekanie na nowy gameplay.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.