M&MX: tworzenie fabuły od kuchni

W nowym, długim jak na swoje standardy artykule, deweloperzy z Limbic postanowili przedstawić proces tworzenia fabuły w Might & Magic X: Legacy. Jak się okazuje, nieoceniony w tym względzie jest program Articy:draft.

Narratorem opowieści o cudownym narzędziu do porządkowania wątków fabularnych jest scenarzysta gry, Julien Pirou. Artykuł został zilustrowany kilkoma interesującymi obrazami (m.in. mapą świata gry), dlatego zdecydowanie warto się z nim zapoznać. Tekst jest dostępny tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.