Divinity: Grzech pierworodny: kilka słów o złożoności zadań, nowa czcionka i nie tylko

Na stronie projektu Divinity: Grzech pierworodny pojawiła się nowa aktualizacja. Trudno ją opisać w skrócie, bowiem dotyka kilku zupełnie różnych spraw.

Przede wszystkim należy wspomnieć o nowym filmie, na którym Bert, programista studia Larian, przedstawia na przykładzie złożoność zadań w grze - wygląda to naprawdę imponująco! Przy okazji dowiadujemy się o kolejnej lokacji, którą odwiedzimy w grze, czyli wiosce Silverglen.

 

Ponadto deweloperzy pracują nad finalną wersją czcionki, która zostanie użyta wewnątrz gry. Obecny projekt prezentuje się następująco. Jeśli chcielibyście coś w nim zmienić, koniecznie powinniście o tym dać znać deweloperom z Larian.

Nieco poza produkcją samej gry znajduje się artykuł Svena Vinckego, który opisał cechy idealnego cRPG-a. Można przypuszczać, że Divinity: Grzech pierworodny będzie zawierało w sobie większość atrybutów uznawanych przez szefa belgijskiego studia za kanoniczne. Ta interesująca lektura czeka na was tutaj.

Na koniec wypadałoby wspomnieć o gameplayu zatejestrowanym na rosyjskich targach Igromir. Jak łatwo się domyślić, osoby nie znające języka naszych wschodnich sąsiadów będą musiały zadowolić się samym obrazem, bowiem nie przygotowano angielskojęzycznych napisów. Wideo zobaczycie poniżej.

Oryginalną treść aktualizacji znajdziecie pod tym adresem.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.