Torment: Tides of Numenera a liniowość fabuły

Włoski blog poświęcony Torment: Tides of Numenera przeprowadził krótki wywiad z kierownikime projektu, Kevinem Saundersem. Pytania dotyczyła różnych aspektów gry, lecz chyba najciekawsze z nich wiążało się z fabułą i jej liniowym rozwojem.

Jak być może pamiętacie, Planescape: Torment pozwalał na pewną dozę wolnej eksploracji, jednakże pewne wydarzenia musiały się dziać zawsze po sobie. Jak będzie to wyglądało w nowej odsłonie Tormenta?

 

Spodziewamy się, że w kwestii liniowości Torment: Tides of Numenera będzie podobny do Planescape: Torment. Pozostawimy miejsce na eksplorację i podążanie własnymi ścieżkami, aczkolwiek pewne punkty fabuły będą wprowadzane przez wydarzenia, które muszą się wydarzyć, by historia mogła być kontynuowana. Owszem, sądzę, że nielinowość może zadziałać w sterowanym fabułą RPG-u, jednakże zmienia to naturę opowiadanej historii - powiedział Saunders.

Pełny wywiad z pracownikiem inXile znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.