Torment: Tides of Numenera: Nurty, system walki...

Po dłuzszej przerwie doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji projektu Torment: Tides of Numenera. Znajdziemy w nim pytania i odpowiedzi na temat kluczowych aspektów gry: Nurtów, systemu walki i nie tylko!

W pierwszej części artykułu Adam Heine wyjaśnił mechanikę Nurtów, których w grze będzie w sumie pięć: niebieski, czerwony, indygo, złoty i srebrny. Każdy z nich będzie w "niewidzialny sposób" odzwierciedlał czyny postaci (w mniejszym stopniu słowa), lecz nie motywacje. Heine zilustrował wszystko na przykładzie pytań filozoficznych, na które przedstawiciele różnych Nurtów odpowiadaliby w zupełnie odmienny sposób. Deweloper przytoczył również analogie z Plancescape: Torment, więc miłośnicy dzieła Black Isle nie powinni mieć problemu z pojęciem idei poszczególnych Nurtów.

Kolejna istotna kwestia to wybór systemu walki. Kandydatów jest dwóch: RTwP (walka w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą) oraz TB (walka turowa). inXile delikatnie optuje za TB, aczkolwiek deweloperzy postanowili wsłuchać sie w głosy fanów i wybrać to, co wg miłośników serii będzie najbardziej pasowało do nowego Tormenta. Głosy fanów wspierających grę są jednak bardzo podzielone.

 

Wreszcie należy przytoczyć wideo, na którym Colin McComb odpowiada na cztery pytania fanów. Omawiane zagadnienia to zakres kontroli nad drużyną, możliwość gry jako "zły dyplomata", kanalizowanie swojego bólu na wrogów oraz moralne konsekwencje śmierci. Wideo zamieszczam poniżej, ale ostrzegam: są w nim pewne spojlery dotyczące Planescape: Torment!

Pełny artykuł deweloperów z inXile można znaleźć tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.