Nadawanie głębi Bloom: Memories poprzez muzykę

Ostatni artykuł na temat tworzenia Bloom: Memories skupiał się na sztuce programowania. Tym razem możemy dowiedzieć się nieco więcej na temat bardziej "namacalnego" aspektu gry - muzyki.

Autorem tekstu jest główny kompozytor Bloom: Memories, Jose Mora-Jimenez. Twórca wyjaśnia sposób, w jaki utwory z gry mają tworzyć odpowiedni nastrój, a także interpretuje dwa spośród nich - Bloom Main Theme oraz Transition into the Bridge. Oba możecie usłyszeć poniżej za pośrednicwem aplikacji SoundCloud.

Warto również wspomnieć o nowym celu kampanii. Jeśli osiągnie ona pułap 65 tys. dolarów, do gry zostanie dodany Prolog, który zapewni jeszcze lepsze wprowadzenie w meandry fabuły. Warto jednak zaznaczyć, że możliwość rozegrania tego dodatkowego rozdziału pojawi się dopiero po pierwszym przejściu gry, a jego rozegranie ma otworzyć nowe linie fabularne w przyszłych produkcjach Studio Fawn.

 

Artykuł poświęcony muzyce w Bloom: Memories znajdziecie tutaj. Poniżej natomiast wklejam wspomniane wyżej utwory - nie przegapcie ich!


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.