Systemy walki w Torment: Tides of Numenera i Wasteland 2 nie będą identyczne

Od kilku dni wiemy już, że system walki w Torment: Tides of Numenera będzie opierał się na klasycznych turach. Taki wybór nasunął pytanie, czy bitwy w grze nie będą opierały się na identycznych założeniach, jak te w Wasteland 2, skoro oba tytuły mają mieć podobną mechanikę i są tworzone przez to samo studio. Odpowiedź brzmi: nie całkiem.

 

Torment nie przejmie całkowicie turowego systemu Wasteland 2. Z pewnością zwrócimy uwagę na to, co podoba się i co nie podoba się graczom Wasteland 2, jednakże tak czy inaczej Torment ma inne potrzeby. Możemy skorzystać z wielu fundamentów, ale nie powinno kreować się opinii na temat walki w Tormencie na podstawie Wasteland 2, ponieważ dokonamy kilku zmian, które wyjdą Tormentowi na dobre. Doświadczenie z tworzenia systemu pod Wasteland 2, które posiadają programiści, będzie największą korzyścią - napisał na profilu Tumblr kierownik projektu, Kevin Saunders.

Zdaje się, że podejście inXile do tego zagadnienia jest bardzo zdrowe. Będą mieli możliwość wprowadzenia pewnych poprawek do systemu z post-apokaliptycznej gry studia, ale też nie skończy się to tworzeniem wszystkiego od podstaw, co oznaczałoby właściwie wywarzanie otwartych drzwi. Brzmi świetnie - pozostaje czekać na realizację tych planów.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.