Deweloperzy ze studia Crate postanowili podsumować ubiegły rok i ujawnić najbliższe plany związane z produkcją Grim Dawn. Pierwszym celem jest wydanie bety Aktu 2, co łączy się z systemem craftingu, o którym dowiedzieliśmy się kilku nowych informacji.
Zantai ujawnił m.in., że osią systemu będzie postać Kowala, którego należy odnaleźć i sprowadzić do miasta. Oczywiście, aby rzemieślnik mógł cokolwiek stworzyć, należy dostarczyć mu Przepis, odpowiednie składniki, a najlepiej jeszcze... Relikty, które znacznie poprawią statystyki tworzonego przedmiotu.
Więcej szczegółów na temat craftingu w Grim Dawn, w tym wstępny screen interfejsu omawianej mechaniki, znajdziecie na oficjalnym forum gry.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!