Obsidian opublikował nowy artykuł dotyczący tworzenia Pillars of Eternity i tym razem jest on całkowicie poświęcony dwóm klasom postaci: łotrzykowi oraz łowcy. Ich charakterystykę opisuje nie kto inny, a główny projektant gry - Josh E. Sawyer.
Artykuł nosi tytuł Heavy Hitters, gdyż jest to główna cecha wspólna obu klas (a także opisywanej wcześniej profesji Cipher). Łotrzyk i łowca w Pillars of Eternity będą wiodącymi postaciami DPS, choć będą to robić w zupełnie odmienny sposób. Podczas gdy łotrzyk polega na nieczystych trikach, skradania, unikach i ucieczce, łowca jest niezrównany w walce na dystans (łuki, kusze), a dodatkowe wsparcie zapewnia mu jego zwierzęcy towarzysz, z którym "dzieli życie" - i to dosłownie.
Artykuł wchodzi bardzo głęboko w mechanikę gry i wyjaśnia niuanse poszczególnych zdolności, których nie sposób przytoczyć w krótkim newsie. Zainteresowanych odsyłam więc do oryginalnego artykułu, który dostarcza wszelkich niezbędnych informacji na temat obu klas. Pamiętajcie tylko, że ostateczne decyzje jeszcze nie zapadły i pewne rzeczy mogą ulec zmianie podczas późniejszych testów i balansowania rozgrywki.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!