Zgodnie z naszymi ostatnimi przewidywaniami, premiera Divinity: Grzechu pierworodnego została przesunięta na bliżej nieokreślony dzień "wiosny 2014". Larian ma również dobre wieści - wczesna wersja gry na Steamie doczekała się właśnie nowego, dużego patcha.
Poślizg w wydaniu gry, która miała trafić do sklepów 28 lutego, wynika z dobrego wsparcia testerów dostarczających studiu swoje raporty. Deweloperzy cały czas poprawiają bugi i balansują rozgrywkę, dzięki czemu finalny produkt będzie jeszcze lepszy. Więcej na temat relacji z fanami oraz przyczyn przesunięcia premiery nowego Divinity dowiecie się od samego Swena Vinckego.
Jeśli zaś chodzi o patcha, to zmiany przez niego wprowadzane mogą znacząco wpłynąć na rozgrywkę. To sprawia, że zapisy gry z poprzedniej wersji alfy staną się niekompatybilne - coś za coś. Oto kilka najważniejszych udoskonaleń najnowszej łatki:
- Ulepszenie poczatkowych klas postaci. Choć Divinity: Grzech pierworodny nie posiada jasno zdefiniowych profesji, klasy te pozwalają lepiej dobrać początkowe zdolności.
- Kilka nowych umiejętności oraz wiele zmian do tych już istniejących.
- Dodanie możliwości siadania na krzesłach, ławkach itp. oraz kładzenia się na łóżkach.
- Podczas rozmów kamera od teraz będzie przybliżać się do postaci, która aktualnie mówi.
- Kilka poprawek w interfejsie gracza.
- Znaczne poprawki w optymalizacji gry, zwłaszcza na 32-bitowych wersjach Windowsa.
- Znaczne zmiany w systemie magii, m.in. od tego momentu zwiększanie Inteligencji pozwoli na zmniejszanie kosztu rzucania zaklęć.
Z pełną listą zmian można zapoznać się tutaj. Jeśli zaś chcecie zobaczyć na żywo, jak owe poprawki wpływają na rozgrywkę, obejrzyjcie poniższe wideo.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!