Pierwsza grywalna wersja Sui Generis pod koniec miesiąca?

Po kolejnej dłuższej przerwie deweloperzy z Bare Mettle przygotowali kolejną aktualizację projektu Sui Generis. Dowiadujemy się z niej o stanie prac oraz celu polegającym na ukończeniu pierwszej grywalnej wersji produktu.

W ostatnim czasie Bare Mettle pracowało nad wieloma kluczowymi poprawkami. Wbrew założenium, deweloperzy nie zdążyli przedstawić efektów swoich prac na filmach, ale poniższa lista i tak prezentuje się nieźle:

  • Stworzenie proceduralnych materiałów, które pozwalają na tworzenie niemal nieograniczonej liczby nowych przedmiotów, np. poprzez rózne kolory, "dynamiczny" brud i efekty uszkodzenia.
  • Proceduralne tekstury bohaterów, które pozwalają na unikatowy poziom detalu na każdej postaci.
  • Znaczne poprawki w wyglądzie modeli postaci obu płci oraz w związanej z tym fizyce ruchu.
  • Napisanie od nowa dźwięków.
  • Poprawione post-procesy dla lepszego, ogólnego wyglądu gry.
  • Dodanie do gry pochodni, które działają jako dynamiczne światła i posiadają dynamiczne efekty związane z ogniem. Można je ściągać ze ścian, a nawet nimi walczyć.
  • Wiele różnych poprawek związanych z animacjami oraz walką, m.in. poprawienie animacji ciosów mieczem, dzięki czemu bohaterowie nie wyglądają już, jakby byli marionetkami.

Bare Mettle zamierza wypuścić do internetu pierwszą alfę pod koniec lutego. Czy termin ten zostanie dotrzymany? Czas pokaże.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.