Pillars of Eternity: rzecz o towarzyszach i nieumarłych

Jak już doskonale wiemy, Pillars of Eternity jest tworzone z myślą o stylu gry opartym na drużynie. To oczywiście sprawia, że deweloperzy muszą postarać się o wykreowanie postaci nie tylko zbalansiwanych pod kątem rozgrywki, ale również interesujących. Nie jest to łatwe, o czym przekonuje w najnowszym artykule Eric Fenstermaker z Obsidianu.

Starszy projektant narracji tłumaczy w swoim tekście, jak ważne jest stworzenie postaci dynamicznych, unikatowych i zróżnicowanych, z którymi gracz mógłby się identyfikować na długo po ukończeniu gry. Nie jest to bynajmniej jedyny temat artykułu, bowiem zgodnie z zapowiedzią, Fenstermaker uchylił rąbka tajemnicy na temat świata Pillars of Eternity. Tym "rąbkiem" są nieumarli, których w grze Obsidianu można podzielić na 5 rodzajów odpowiadających stadiom rozkładu ciała i umyśłu. Przedstawiona koncepcja jest interesująca i stosunkowo świeża, jeśli porównać ją z podejściem innych fantasy cRPG-ów do kwestii ożywionych zwłok.

Coś dla siebie znajdą również miłośnicy poznawania kulis tworzenia gier, bowiem Fenstermaker opisał również swój "typowy" dzień. Ten fragment artykułu ma dosyć humorystyczny charakter, toteż podczas jego lektury uśmiech może niejednokrotnie zagościć na twarzy czytelnika.

Zainteresowanych szczegółami odsyłam bezpośrednio do oryginalnego artykułu, który znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.