Runemaster: o traitach i ich wpływie na rozgrywkę

Deweloperzy z Paradox Interactive przygotowali kolejny artykuł poświęcony Runemasterowi. Tym razem dowiadujemy się nieco informacji na temat traitów oraz tego, jak wpływają na przebieg gry.

W Runemasterze natkniemy się na 4 atrybuty, z którymi powiązano razem 8 traitów. Te ostatnie tak naprawdę przedstawiają ekstremalne wartości atrybutów - w jedną lub drugą stronę - zaś balansowanie pomiędzy nimi odbywa się dzięki podejmowanym w czasie gry decyzjom. Przykładowo, spójrzmy na atrybut Godny zaufania. Mówienie prawdy sprawi, że zbliżymy się do traita Szczery, podczas gdy częste kłamstwa pozwolą osiągnąć znajdujący sie po drugiej stronie trait Kłamliwy. Co ciekawe, aktualny stan traitów determinuje zadania, jakie otrzymujemy w trakcie rozgrywki, a także możliwe sposoby ich rozwiązania! Wszak nikt nie powierzy misji ratowania sierot seryjnemu zabójcy, prawda?

System zapowiada się na bardzo innowacyjny, a przy tym interesujący. O szczegółach przeczytacie na forum Runemastera. Zachęcam również do zajrzenia do naszej galerii, gdzie już teraz można obejrzeć najnowszy szkic koncepcyjny, przedstawiający ludzkiego berserkera.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.