Grim Dawn: od szkicu po model

Nowy odcinek Grim Misadventures odsłania przed nami kolejne kulisy tworzenia Grim Dawn. Tym razem Zantai przybliżył proces tworzenia przedmiotów - od szkiców koncepcyjnych aż do gotowego, oteksturowanego modelu.

We wczesnej wersji gry wiele obrazów przedmiotów wciąż zastępują placeholdery, dlatego tym bardziej warto zajrzeć do artykułu i obejrzeć trzy przykładowe efekty prac grafików z Crate Entertainment. Zarówno artykuł, jak i obrazy, znajdziecie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.