Runemaster: z wizytą wśród trybów mechaniki zadań

Na forum studia Paradox pojawił się kolejny artykuł dotyczący tworzenia Runemastera. Tym razem twórcy gry skupili się na mechanice zadań, która nieco różni się od tych spotykanych w innych grach cRPG.

Wszystko z powodu tego, że każde zadanie w Runemasterze jest tworzone z myślą o proceduralnym systemie misji. Krótko mówiąc, niemal wszystkie zlecenia oraz wiążące się z nimi interakcji będą podlegać pewnej losowości, co zmusza do zbrojenia silnika w skomplikowane skrypty. Szczegółowy proces kreowania misji zainteresuje przede wszystkim programistów/skrypterów, podczas gdy uwaga pozostałych fanów dzieł Paradoxu bardziej skupi się na nowym szkicu koncepcyjnym, który przedstawia kobietę rasy ludzkiej.

Artykuł przeczytacie tutaj, natomiast obraz można już obejrzeć w naszej galerii.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.