Na forum studia Paradox pojawił się kolejny artykuł dotyczący tworzenia Runemastera. Tym razem twórcy gry skupili się na mechanice zadań, która nieco różni się od tych spotykanych w innych grach cRPG.
Wszystko z powodu tego, że każde zadanie w Runemasterze jest tworzone z myślą o proceduralnym systemie misji. Krótko mówiąc, niemal wszystkie zlecenia oraz wiążące się z nimi interakcji będą podlegać pewnej losowości, co zmusza do zbrojenia silnika w skomplikowane skrypty. Szczegółowy proces kreowania misji zainteresuje przede wszystkim programistów/skrypterów, podczas gdy uwaga pozostałych fanów dzieł Paradoxu bardziej skupi się na nowym szkicu koncepcyjnym, który przedstawia kobietę rasy ludzkiej.
Artykuł przeczytacie tutaj, natomiast obraz można już obejrzeć w naszej galerii.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!