George Ziets dołącza do zespołu Torment: Tides of Numenera

Jeszcze podczas Kickstarterowej kampanii studio inXile zapowiedziało, że do pracy nad Torment: Tides of Numenera włączy się George Ziets - weteran cRPG-owego designu, znany przede wszystkim z roli, jaką odegrał przy produkcji Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy. Projektant właśnie zapowiedział, że w ciągu najbliższych kilku tygodni rozpocznie pracę na pełnych obrotach.

Torment: Tides of Numenera ciągle jest w fazie pre-produkcji, dlatego wcześniejsza obecność Zietsa w siedzibie studia nie była potrzebna, choć i tak przygotował on już obszerny dokument projektowy jednej z pierwszych lokacji gry - Bloom. Dzieło inXile niebawem przejdzie do fazy pełnej produkcji i to własnie wówczas do pracy wkroczy designer, tym razem w roli starszego projektanta lokacji.

Mimo tego, Ziets już teraz postanowił opowiedzieć co nieco o swojej przyszłej pracy, wyzwaniach, jakie stawia przed inXile produkcja Torment: Tides of Numenera, a także o samym procesie projektowania lokacji na silnika Unity. Designer nie uniknął również porównań nowego projektu z NwN2: Maską Zdrajcy, przy której pracował zresztą z dwoma innymi obecnymi członkami zespołu: Kevinem Saundersem i Jessem Farrellem.

Kompletny artykuł autorstwa Zietsa można przeczytać tutaj. Na nowe informacje związane z grą nie należy jednak w tym wypadku liczyć.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.