Wiedźmin 3: Dziki Gon a technologia Umbra 3

Świat Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu ma być ogromny, co stawia przed deweloperami wielkie wyzwanie natury technologicznej. Jednym z rozwiązań problemu wydajnego renderowania grafiki jest użycie Umbra 3, o czym podczas panelu na konferencji GDC opowiadał programista CD Projekt RED, Przemysław Czatrowski.

Dokładną relację z wydarzenia, które zostało poświęcone zagadnieniu widoczności obiektów oraz stramingu efektów graficznych, przygotował portal Dual Shockers. Oprócz tekstu można w nim znaleźć kilka obrazów z gry oraz dwa widea, które prezentują techniczną stronę dzieła CDPR. Artykuł znajduje się tutaj - warto rzucić okiem, zwłaszcza jeśli ktoś interesuje się kulisami branży gamedevu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.