Świat Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu ma być ogromny, co stawia przed deweloperami wielkie wyzwanie natury technologicznej. Jednym z rozwiązań problemu wydajnego renderowania grafiki jest użycie Umbra 3, o czym podczas panelu na konferencji GDC opowiadał programista CD Projekt RED, Przemysław Czatrowski.
Dokładną relację z wydarzenia, które zostało poświęcone zagadnieniu widoczności obiektów oraz stramingu efektów graficznych, przygotował portal Dual Shockers. Oprócz tekstu można w nim znaleźć kilka obrazów z gry oraz dwa widea, które prezentują techniczną stronę dzieła CDPR. Artykuł znajduje się tutaj - warto rzucić okiem, zwłaszcza jeśli ktoś interesuje się kulisami branży gamedevu.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!